Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

tirsdag 3. januar 2012

Inspirasjon til Soverom





Majestetisk...

Så fine puter!

LIKER! Hvite krakker med mørke ben.

Litt av en sengegavel dette :)

Stilfullt!

Fin farge på veggen.














Tenk å ha så stor plass!

Enkel og stilfull seng

For oss med liten plass kanskje? Alltid behov for oppbevaring.






Ja, det var den der plassen :-p







Vel, hva syns du?
Kort oppsummert så liker jeg det nok litt pompøst og herskapelig. Helst i duse farger. Og det er nok  ikke til å legge under en stol at jeg har en forkjærlighet for himmelsenger. Men... jorden kaller. Jeg får vel gå å legge meg i min Ikea seng, som i bunn og grunn ikke er så aller værst ;)

God natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer