Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

onsdag 22. februar 2012

Akutt soveromsbestemmelse!

Hjelp hvor tiden flyyyyr!!!
Plutselig er det onsdag, og vi oppdaget med ett at hvis vi skal få malt soverommet vårt til vi flytter inn, så må vi gjøre det NÅ!
Og jeg som har hatt så mye fokus på de andre rommene at jeg nesten ikke har ofret det en tanke.
Frem med fargekartet.
Jeg har virkelig lagt min elsk på Gustaviansk Blå fra Jotun. Nydelig varm blåfarge. Men min kjære vil IKKE ha blått soverom. Så jeg får prøve å snike den fargen inn et annet sted i huset :-p
Vi har snakket om grått. Men er jo et hav av fine gråfarger.


Plutselg har jeg endt opp med fargen Tåkedis fra Jotun. Fargen ser du her.
Men er veldig usikker... og spent på resultatet. Da blir det hvit panel, og Tåkedis på vegg. Håper ikke gråfargen er altfor lys. Tror kanskje den er det. Kjenner jeg angrer på at jeg ikke tok Grå Harmoni. Vel, nå får det bare stå til :-)
Så lenge vi får et skikkelig deilig GRÅTT vegg til vegg teppe, så tror jeg det blir bra ;-)

Og LITT finere skap. Har ikke bestemt oss helt enda for om vi skal skifte dører eller feste på en skyvedør. Innredningen i skapet var fullt brukende, så ikke egentlig nødvendig å bytte den.
Vi får se. Akkurat skapet kan ordnes etter at vi har flyttet inn.

Blir visst grått og hvitt soverom på oss da ser det ut til!
Hva tror du?

Susanne
:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer