Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

fredag 24. februar 2012

Bilder fra dag 8

               Tok litt bilder igår morges, men fikk ikke tatt noen på kvelden etter dagens økt.
                                 Håpte jeg skulle fått tatt noen flere ikveld.. men den gang ei.
                                     Nå kommer det sikkert ikke flere før vi er komt i hus ;-)


Lister nesten hele veien rundt i stuen.
Syns den mørke fargen på veggen gir de fine vinduene den oppmerksomheten de fortjener!


Close up


Terassedøren ferdig listet :-)

Rommet til lille banditten er ferdig.

Må bare rydde og vaske vinduskarm :-)


Rommet til store banditten begynner å bli ferdig.
Angrer på at vi ikke tok hvit panel og blå vegger her også.
Men det blir nok fint når vi får møbler og ting på plass;-)
Malerjobben har min far stått for. Sååå snill og hjap til :-)


Har veldig lyst å si "Master Bedroom"... men føler dette rommet er altfor lite til å bære den tittelen!.
Soverommet vårt er ihvertfall ferdig malt (mangler her fremdeles to strøk på panel).
Fargen Tåkedis var mye mørkere enn jeg trodde. Ser jeg heller skulle ha valgt Nøytral eller Morgendis. Føler rommet ble veldig "mettet".

Men det kommer en stor seng, nattbord, bilder og gardiner inn her. Og IKKE MINST nye garderobedører. Da blir det nok bedre ;-)



Spisestuen er nå klar til tapetsering. Vi er så heldig å ha en maler som ny nabo, og han kunne hjelpe oss å få opp tapeten skikkelig.
Utålmodige meg håper han har tid snart :-)


Da er det klart for en skikkelig HEKTISK helg for min del.
Håper din blir kjempefin ;-)

-Susanne-
:-)















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer