Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

mandag 13. februar 2012

Morsdag :-)

Da var morsdag over for denne gang!
Håper alle snille mammaer der ute hadde en fin feiring <3


Det hadde nemlig jeg! Min kjære og bandittene overrasket meg med ny spisestue!!! Kan du tenke??!!! Gjett om jeg ble glad! Hadde blitt glad for blomster jeg... så tok en stund før jeg landet ;-)
Er 12 ukers leveringstid vel og merke, så blir en stund før vi får den i hus. Men da er i hvertfall rommet klart med ny tapet og parketten på plass. Klarer nesten ikke å vente :-D

     
                                                                              Susanne
                                                                                    :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer