Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

tirsdag 21. februar 2012

Dag 7

Det er gått noen dager siden jeg har fått lagt inn bilder nå. Eller, i det hele tatt fått tatt bilder. Lørdagen hadde vi ikke barnevakt, ergo jeg måtte være hjemme. Søndagen klarte jeg å glemme hele kamera, og igår og idag er vi uten barnevakt igjen. Litt frustrerende å ikke kunne hjelpe til. Kjenner jeg kløøøør i fingrene etter å male etc. Men... det skjer ting hele tiden. Og det er jo ekstra gøy å se fremgangen når man ikke har vært der en dag eller to.
Heldigvis så får min kjære veldig god hjelp av sine to brødre og en kompis. Så dukker det opp en far og en svigerfar innimellom som hjelper til å male. Helt fantastisk innsats!!!

Selv om jeg gleder meg veldig til å komme i hus, så kjenner jeg at det er to ting jeg kommer til å savne. Vårt STORE soverom


Med god skapplass :-)


Det er faktisk helt nyoppusset. I glipen mellom skapene skulle det komme et speil. Siden vi solgte det før vi kom så langt så satt vi i en hvit plate. Så kan de gjøre som de vil de som flytter inn.
Det pleide å være en kinosal her før. Skikkelge greier. Helt svart rom, med teppe på gulv. Og det var to rader med deilige lenestolsofaer, hvor den bakerste raden var forhøyet. Skikkelig luksus.
Men, da minste banditten kom til verden så ble den bare ikke brukt. Så vi fant ut at vi hadde lyst på et skikkelig soverom istedet. Her skulle jeg ha sminkebord, og vi skulle ha en godstol med pall og leselys i ene kroken. Blir ikke mye plass til denslags i nyehuset. Kun plass til seng og nattbord.

Jeg kommer også til å savne IKEA kjøkkenet mitt.



Masse skuffer. DET liker jeg.
Hva vi gjør med vårt nye kirsebærfargede kjøkken har vi ikke helt bestemt oss for enda. Pr. dags dato så skjer det ikke noe der. Vi bytter knotter og fliser. Pynter opp med tingene VÅRE og håper at det blir noenlunde greit. Jeg vil jo helst ha HVITT kjøkken. Eller lysegrått. Lyst ihvertfall. Kanskje jeg maler det? Vet ikke om jeg tør. Hva hvis det blir skikkelig dårlig?? Må nok bare smøre meg med tålmodighet i noen år til vi får plass på budsjettet til nytt kjøkken. Hvem vet...kanskje jeg begynner å like det til dess?
 *Håpe!*

Ok da! Jeg kommer til å savne gangen litt også.


 Selv om jeg tror den nye blir GANSKE så fin når den først blir ferdig!
Noe jeg IKKE kommer til å savne, er alle trappene. Pyton å drasse støvsugeren opp og ned mellom tre etasjer. Det slipper vi nå. Yeay!

Ha en nydelig dag!!!
Det er jo blitt vår;-)

Susanne
:-)












2 kommentarer:

  1. Så spennende prosjekt dere har på gang, gleder meg til å følge med videre ☺ Legger meg til som følger hos deg ☺
    Ha en fin Onsdag..
    -Beate-

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så hyggelig :)
      Veldig kjekt at du syns det, og ikke minst at du vil følge videre:)
      Spennende med hus og hjem!
      Du må ha en nydelig torsdag Beate :-)

      -Susanne-

      Slett

Koselige kommentarer