Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

onsdag 1. februar 2012

Dagens Ønskeliste :-)

Rivera Maison butikken kunne jeg godt hatt med meg hjem. Finner stadig noe jeg ønsker meg derfra.

              Denne utrolig stilige klokken skal på kjøkkenveggen... tror jeg. Eller i spisestuen. 

 


Litt nytt til kjøkkenet.










Denne gjør seg bra ved peisen. Må jo ha noe og hente ved med når en ikke lenger har varmepumpe.
I butikken hadde de også en bladkurv som jeg likte utrolig godt. Men kunne ikke finne den på nettet. Kanskje leitet jeg ikke godt nok...


Denne til kontoret.
(Her fra Bolina)


Hvor også denne puten skal få plass i en godstol.

Sammen med denne.

Og to lamper... skjermene ihvertfall.


Og denne lampen fra Bohus vil jeg ha i stuen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer