Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

fredag 16. mars 2012

Declaration of Love

                                                                  GreenGate LOVE!!!
                                                    Ja, for jeg virkelig elsker GreenGate.


Spesielt Naomi Beige :-)


Og Dora White.



Spot Green er også frisk og fin nå til vår og sommer :-)

Skapet her skal etterhvert bli et lite GreenGate skap ;-)
Da må vinglassene fra Rosendahl finne seg et annet sted å stå!


Regnet pøser ned her på vestlandet! (what else is new???)
Hva er vel ikke bedre da enn en bunke nyinnkjøpte interiørblader?


Fin fredagskveld :-)
-Susanne-



2 kommentarer:

  1. Hei på deg, Susanne :) Green gate er jo berre nydelig, eg liker også godt Naomi Beige, men har ikkje fått somla meg til å kjøpa inn nokon enno - men sant, må jo ha noko å gleda meg til også ;)

    Spennande med nytt bad! Me skal ha nytt bad i kjellaren, men det blir så forferdelig dyrt - grøss - men me treng eit til, litt lite med eit toalett og ein dusj når me er fire som trenar fleire gongar i veka :)

    Ha ei fortsatt god helg, gleder meg til å sjå korleis det går med badet!

    Klem Eli

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann :-)
      Bad er dyrt ja. De vet jammen å ta seg betalt disse rørleggerfirmanene. Men man må jo ha bad. Ihvertfall når man er mangen om dusjen.

      Hehehe... og man har vel helst litt ekstra dusjebehov når man sitter bak en fis på spinning. Måtte jammen le da jeg leste innlegget ditt. Syns det er ille nok å sykle bak menn i surt treningstøy som spruter svette. Men fis... USJ!!!
      Håper det var et engangstilfelle ;-)


      Ha en nydelig helg Eli :-)

      Klem Susanne

      Slett

Koselige kommentarer