Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

søndag 25. mars 2012

Effektiv helg!

                                        Denne helgen har vi jammen fått gjort litt av hvert.
                   Dvs... min kjære har vært svært så effektiv. Jeg har stort sett tatt meg av barn :-)

                                      Og nå når lekeplassen er montert, så har vi det GØY!!!


Har hatt to nydelige dager med sol. Men...idag var det vante overskyete været tilbake.
Heldigvis ikke noe regn. Og værmeldingen lover sol igjen imorgen ;-)

Vi har også kjøpt fliser til entre nr.2.
Der må nåværende fliser meisles opp, og vi satser på å begynne på det neste helg :-)

Vence Grey fra Megaflis.
De ligner litt på skiferen som vi har i entre nr.1, bortsett fra at dette er en flis, og helt blank.
Ble litt i dyreste laget med skifer i gang to... siden det også der går en trapp ned til kjeller. Så da var jo disse et godt alternativ. Gleder meg :-)

Store lille banditten har også fått seg nye garderobeskap. Vi hadde egentlig tenkt å beholde skapene som står....men de har etterhvert begynt å lukte skikkelig ille. Og det smitter over på klær. KRISE!!!

Så da er det ikke annet å gjøre enn å rive hele garderoben. Håper vi får gjort det ASAP, for å si det sånn. Har kjøpt inn IKEA sin Pax garderobe, med Birkeland skapdører. Syns de er kjempefine:-)

Bilder av rommet kommer etterhvert. Nå er det reneste kaos der inne. Hun vil helst ha ALT av små figurer, bamser, pynt, leker etc på utstilling. Prøver så godt jeg kan å forklare at det er greit å holde seg til litt av gangen. Og heller bytte litt på det.

 Ellers ser man ikke skogen for bare trær!
Logisk ;-) 

Hun har også fått nytt skrivebord. Ikea her også. I serien HEMNES...som jeg liker VELDIG!!!
Syns IKEA er helt genialt på barnerom ;-)

Vi har også ENDELIG fått kroker i hus. Så da er det forhåpentligvis ikke så lenge til kjøkkenlampen får sin fortjente plass :-D


Badet ble silikonert idag. Rørlegger og elektriker kommer forhåpentligvis imorgen.
 Da begynner det å nærme seg ferdig bad.
Her går det jammen unna!!!



Grillsesongen er også  igang!!!
Ny grill på plass på terrassen.
Og den ble testet ut med full pølsegrilling i solen igår :-)
Herlig!

Den står nok for middagen idag også tror jeg. Nå gløttet nettopp solen frem igjen:-)
Kanskje vi steiker vaflene på terassen idag også da?! 

Jeg ELSKER vafler, og leter alltid etter en unnskyldning for å lage.
Idag trenger jeg ikke...
 er jo den store
 VAFFELDAGEN!!!

Nei, nå skal hagen ryddes for boss.
 Utrolig hvor mye som samler seg når man pusser opp.
Skal bli godt  få det vekk.

Ha en nydelig søndag folkens :-)
-Susanne-








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer