Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

mandag 26. mars 2012

Good Morning SUNSHINE :-)

                                                                           Igjen!!!
                                                     FIRE dager med strålende solskinn.
                                            Vi blir rent bortskjemt her på Vestlandet ;-)

                                     Ingenting er som å våkne til fuglekvitter, SOL og klar himmel :-)
                                             Våren er og blir min absolutt favoritt årstid.


                                        Starter dagen idag med en liten soveromsoppdatering.

Min myke og deilige seng :-)

Her kommer det noe over sengen. Har ikke helt bestemt meg for hva enda.
Kanskje blir det en bildelist med litt forskjellig på?
Eller et litt større bilde?
Eller flere mindre?
Kanskje henger jeg opp noen kranser i ulike størrelser...tror det hadde blitt veldig fint?!


Sengeteppet er midlertidig :-)
Men det spørs når det kommer nytt.
 Har ikke funnet et jeg MÅ ha... så det er nok kommet for å bli en god stund.
Jeg får meg bare ikke til å kjøpe sengeteppe til 4-5-6000,-kr.
Selv om de er aldri så fine! 


Haha..og putene skal selvsagt få trekk på seg.
 Selv om jeg faktisk liker de veldig godt uten ;-)


Gardiner mangler fremdeles.
Og rullegardiner.
Sistnevnte MÅ jeg kjøpe snarest.
Begynner å bli altfor lyst om morgenen.
Herlig er lyset, men ikke så bra for nattesøvnen.



Teppet på gulvet er jeg kjempefornøyd med. 
Gjør rommet så lunt og godt.
Og det er slettes ikke kaldt å trakke barbent på om morgenen ;-)

Ha en fin dag...og NYT våren :-)


-Susanne-








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer