Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

mandag 12. mars 2012

Ny sofagruppe :-)

                                       Da var endelig de litt finere sofaene kommet i hus :-)
                    Utrolig deilig å kunne ha TO sittegrupper i stuen. Uten at den blir overfylt.


Ser frem til å kunne ha ting på bordet igen... uten at banditten min drar det ned med en gang jeg har snudd ryggen til :-)
Hihi... han er nå så skjønn lille nyskjerrigPer'en ;-)


Vi fikk testet sofaene ut igår, da vi hadde fullt familiebesøk. Fantastisk å kunne samle alle på samme sted. I forrige hus måtte vi dele oss. Noen i sofa, og noen i spisestue. Blir ikke helt det samme med besøk da.


Her trengs det mere lys! Foreløbig er det kun lyslisten i taket som lyser opp kroken her :-)
Og det trengs bilder ;-)
Sant skal sies..jeg har fått hengt opp ETT bilde i hele huset.
Skjerpings! ;-)




Avdeling TV :-)
Håper å få byttet ut denne sofaen om ikke så altfor lenge. Men det står ikke øverst på listen. Ikke på topp 10 engang :-p


Da vi kun har ett salongbord, har vi måttet flytte inn hagebordet :-p
Funker greit en stund det. Rotting med glassplate.
Men ja, jeg har funnet et nytt ett som jeg har lyst på. Og med tv-benk som passer til. Så får tiden vise når vi får det i hus.







Ha en fin mandag :-)

-Susanne-
:-)



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer