Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

søndag 4. mars 2012

Søndagsmorgen :-)

Litt større puter er på plass i kosekroken min.


Sitter her på tvers med en kaffikopp og nyter stillheten i huset. Minien tar formiddagsluren sin, og far sover enda. Burde benyttet anlednngen til å pakke ut og rydde. Men det er faktisk søndag ;-) Lader heller batteriene til en stor utpakkingsøkt senere ;-)
Skieferen er lagt i entreen.. så nå går det fremover. Klart til å få opp hvite panelplater idag...og kanskje litt lister. Så lenge stikkontaktene kommer på igjen er jeg fornøyd. Skummelt med barn i hus når de er uten deksel og rett på strøm.


                                                  Ha en nydelig søndag folkens :-)
                                                                    Susanne
                                                                         :-)

4 kommentarer:

  1. Hei! Tusen takk for den koselige kommentaren.

    Nå har jeg rullet meg nedover alle innleggene dine. Så gøy å se!! Vi er jo i ganske tilsvarende situasjon. Vi har ett hus fra 1971 som vi holder på å renovere. Vi har ikke vært like heldig som dere i forhold til å få gjort masse FØR innflytning, så da går de ikke så fort fremover... :) Vi har også måttet skifte alle vinduene ( vi jobber oss fremdeles gjennom å få foret og listet disse inn)

    Legger meg som følger, for her skal jeg følge med fremover. Ser ut som vi har litt lik smak også...

    Ps: Elsker fargen du valgte i stuen. Stuen vår er hvit men vurderer stadig å male den mørkere....

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er jammen en utfordring å bo midt i oppussing til tider.
      Men åååå så kjekt når man ser resultater :-) Dere får det jo kjempefint ;-)
      Utrolig kjekt at du vil følge meg videre :-D
      God mandag ;-)
      -Susanne-

      Slett
  2. Hei Susanne, så hyggelig at du legge deg til som følger. En kjempespennende blogg du også har. Jeg legger med til som følger, da kan jeg følge med alt som skjer hjemme hos deg:-) Hilsen Lilli

    SvarSlett
  3. Hei hyggelig at du tok turen innom meg, ser at du er i gang med å flytte inn i et nytt hjem det blir spennende. Gleder meg til å se mer:)

    SvarSlett

Koselige kommentarer