Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

mandag 2. april 2012

Krukkelykke :-)

                                                                              
                                                                                 Jippi!!!
                              Endelig står de fine krukkene fra Rivera Maison på kjøkkenbenken  ;-)

Klar til å fylles.



Ny lykt fra Lene Bjerre også.
Fylt med Påskesnop :-)


Og de kostet meg bare den nette sum av...ET TRE!
Jepp..et furutre vel å merke.

Testosteronet i huset har nettopp fått seg ny motorsag, og var supergira på å bruke den.
Han hadde selvfølgelig peilet seg ut den største furuen i hele hagen.
Et tre som jo skal vekk...men jeg syns det kunne vente.

Planen er å planere ut vel en meter på fremsiden av huset, slik at vi får plass til sittegruppe der også.
Det blir en platning med skifer, og glassrekkverk.

Siden vi har nok å gjøre innvendig i huset så mente jeg at hagen kunne vente litt. Det kommer jo snart en sommer. Og da regner jeg ikke med at det skjer så mye inne. Med mindre det plasker ned hele sommeren.

Uheldigvis så vet min kjære hvilke knapper å trykke på.
Denne gangen var det Riviera Maison.
Han fikk det med andre ord som han ville.

Gira som en unge for han rundt med motorsagen. Grein for grein forsvant.
Og til slutt hele treet.

Vi fikk jo bare DEN utsikten :-)
Masse lys inn i spisestuen.
Det var jo slett ikke gale ;-)

Vinn vinn for meg ble det visst ...hihi ;-D



Nå har han til og med dradd hjem en minigraver.
Flott det :-p
Han sitter ikke på latsiden ihvertfall.
Hei hvor det går ;-)




GOD PÅSKE!
-Susanne-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer