Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

tirsdag 10. april 2012

Lykken er....


Lysegrønn!
 (Og selvfølgelig også en skikkelig god smoothie)

  Eller...?

                                                   Favoritt fargen har virkelig alltid vært grønn.
                                                                     Spesielt lysegrønn.

                                                      Pistasjegrønn....DA blir jeg svak *smil*
                                                    Jeg hadde en gang et pistasjegrønt kjøkken!
                                                                             Elsket det.
                                             Fargen var på veggen altså... ikke selve  innredningen.
                                                  Selv om jeg sikkert hadde elsket det også  *flir*


                                              I det siste er jeg plutselig blitt svært glad i lyseblått.
                                  Hihi.. høres ut som om jeg har hatt alt i grønt her. Har ikke det altså.
                                              Men jeg kjenner at jeg må ha litt mer lyseblått  hus ;)



                                                Kanskje det er lillegutt so har "forvandlet" meg.
                                         Det ble plutselig en del lyseblått når han kom til verden.



                                                                      Kanskje det er våren?
                                                                             Sjøutsikt.
                                                                        New England love :-)


                                                            Tror kanskje det er fargen i stuen.
                                                                             Marrakesh.
                                                                    Den virkelig kler lyseblått.


                                          Snart kommer det to blårutete kopper i posten *glede*

Sendt fra.. ja nettopp... Frk.Wickstrøm. 
(bildet er lånt derfra)

Perfekt til smoothies *nam*




                                                                      Ha en nydelig dag :-)
                                                                          -Susanne-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer