Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

søndag 29. april 2012

Ny spisestue...

                                                        er på plass, og jeg er kjempefornøyd!

                                                       Her kommer derfor et lite bilderas.

Sofa som selvsagt skal ha flere puter.
Har sett for meg noen fra Lexington, men vi får se.


Stolene er skikkelig lekre!


Selv om det er litt forskjellig stoff på sofaen og stolene harmonerer de veldig godt ilag.
*smil*


Det var uheldigvis en skade på bordplaten.
Ikke krise, men litt kjedelig når den er helt ny.
Bilder er tatt og sendt til Bohus.
Håper vi får ny og at det ikke tar en evighet ;-)

Liker veldig godt at beina er krysset.
Og det beste av alt...en planke under til å hvile beina på *glis*





Langs murveggen ønsker jeg et hvitt vitrineskap.. :-)


Men da må barskapet vike plass!

Nå gjenstar det bare lamper.
Har ikke peiling på hva vi finner på der.
Myyyye fint å velge i *smil*


Jammen godt å ha spisestue på plass.
Selv om den ledige plassen var helt unik som treningsrom ;-)


Ha en koselig søndagskveld :-)
-Susanne-




4 kommentarer:

  1. Nydelig:)) Kan jeg spørre om hvor stolene og bordet er fra(er det bohus og??) skal ha på kjøkkenet, har sett på nesten likt bord som deg og:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann :-)
      Alt er fra Bohus ja.
      Stolene heter Alsace og bordet Bordeaux grey oak.
      Tror bordet finnes i flere farger.
      Kjekt du likte det ;-)
      -Susanne-

      Slett
  2. Hei.. Lampen er fra Perfect home hvor jeg er forhandler.. Høyden er 43 cm og kjetting på 72 cm.. kan justeres i lengden.
    Lampen koster 1999,- men er tilbud til og med 6 mai til halvpris.. Så om du vil bestille kan jeg gjøre det og du vil da få den tilsendt på døren din? Gi meg en mld om int=)

    SvarSlett
  3. Susannemor!!! Hvor har du kjøpt den tapeten der??? klems og kos fra meg

    SvarSlett

Koselige kommentarer