Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

søndag 8. april 2012

Prinsesserommet :-)


Eller dvs... MOR tviholder på prnsesserommet en stund til.
Selve prinsessealderen var over for vel 3 år siden.

 
Den varte ut barnehagen.
Da skolen begynte var den forbi.


Hele 9 år er hun blitt!!!
Altså veldig snart på tide med et tøffere jenterom.

Vi får heller gjøre det om igjen om et lite år...eller to.
 :-)
Prinsessen min vil hun jo alltid være ;-)


Arvet lampe har fått ny skjerm.
Ikea nattbordet er malt hvitt, og har fått nye håndtak.


Sengehimmelen over sengen




Hemnes skrivepult med overdel og hylle over.


Hihi...ikke akkurat stilen jeg var ute etter da jeg såg for meg rommet.
Dette ble fullstendig i overkant romantisk.
Men da har vi prøvd det også ;-)


Babybilde og sko fra dåpskake :-)


                          Denne fikk jeg da jeg måtte flytte fra en god venninne som liten.
                                                        Nå har søta mi fått den istedet.


Nytt Pax garderobeskap fra Ikea.
(Joda... hun skal få håndtak på)
Så kommer det ny dør etterhvert.

Globus fikk hun til jul :-)


Treboks fra Ikea :-)

Slik ser det altså ut nå.
Plutselig kommer det nytt ;-)

Fortsatt fin Påske :-)
-Susanne-





1 kommentar:

  1. Nydelig prinsesserom. Kjekt å holde de så små som mulig så lenge som mulig:) Mi skal begynne på skolen til høsten, så jeg får nok fort merke at prinsessealderen er forbi, tenker jeg :)

    Kjekt du ville være med på giveaway hos meg. Nytt gavedryss denne uken hvis du vil titte innom :)

    Håper dere har hatt en fin påske. Vi har kost oss hjemme og fått masse tid sammen i familien, gått på turer, lekt og lest, ryddet litt ute og slappet mye av :)

    Ønsker deg ei god ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett

Koselige kommentarer