Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

tirsdag 8. mai 2012

30år idag!

                                                                            Iiiiik!
                                                           Da var ungdommen over!!!
                                                                             Eller?

              Trodde jeg skulle våkne idag og føle meg skikkelig gammel. Men jeg gjorde igrunn ikke det.
                                                 Dagen idag er liksom lik som igår.... Nesten.

                                          Jeg er altså svært glad for hver bursdag jeg får oppleve :-)
                                    Det ER ikke en selvfølge at man er frisk og rask og får leve et langt liv.

                                       Men det er litt rart å tenke på at jeg ikke er blandt 'de under tretti' lenger ;-)
                                      
                                                    Bursdagssmoothie i ny kopp fra Bastion Collection.
                                                                 

                           Har forresten fått klokken fra Riviera Maison som jeg så lenge har ønsket meg.
                                                                                  JIPPI!!!
                                                        Håper den kommer fort opp på veggen ;-)

                                          I kveld er vi så heldig at vi har fått barnevakt i et par timer,
                                                  så da blir det resturant med min kjære. *smil*



                                                               Ha en fin fin kveld folkens :-D
                                                                          -Susanne 30år-
                                                                                    :-p

1 kommentar:

  1. Gratulerer med overstått:)) Ser vi har bursdag samme dag;) Jeg fyller 30 neste år, iiik... Mange fine innlegg fra deg siden sist:) Digger klokken og RM :))

    SvarSlett

Koselige kommentarer