Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

torsdag 24. mai 2012

Det tar litt tid

                                                        .... å få ting opp på veggene i nye hus ;-)

                                                          Tror det er et kjent fenomen.
                                                Er jo igrunn litt deilg med de nakne veggene.
                                                                         Så ryddig.
                                                      Så er det jo dette med å lage hull ;-)

                                                 Men det er kjekt når det først er komt opp.
                                     Her i huset er det kun i stuen vi har hengt ting på veggene.
                                                                            Foreløbig.
                                              Hin dagen fikk jeg endelig kjøpt bildelister.
                                                   Og de er tilogmed komt opp på veggen!
                                                                               *smil*


                                                                  
                                                           Her i huset er vi syke alle mann.
                                   Dvs. minien var syk i helgen og har nettopp begynt å komme seg.
                                                     De to andre ligger for øyeblikket strak ut.
                                                     Mens jeg venter på at det skal bli min tur....
                                                                Håper det ikke blir enda!
                                                 Imorgen skal jeg på etterlengtet jentekveld,
                                                            og gleder meg veeeeldig :-)

                                                    Pyton å ligge syk nå det når det endelig ble sommer.
                           Ikke bare er det kjedelig å ligge inne når man kunne gjort gøye ting ute  solen...
                                                  men det blir jo så klamt og varmt inne også.

                                 Kremt... for å være heeeelt ærlig så syns jeg det er altfor varmt nå.
                                             29 grader i skyggen er litt i overkant for meg.
                                                (men tror jeg kaster stein i glasshus nå) ;-)

                                      Hihi.. forstå meg rett! Jeg er veldig glad solen er her ;-)
                                                                              *smiiil*

                                                           Ha en nydelig sommerkveld.
                                                                             -Susanne-

1 kommentar:

  1. Kjenner meg godt igjen der... Her tok det ca 2 år!!! kjempefine bilder fra hjemmet deres og uteplassen..
    Kos deg på jentekveld imrg, jeg skal på mgp fest:)) Så vin og sol slår ikke feil.

    klem

    SvarSlett

Koselige kommentarer