Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

mandag 14. mai 2012

On the Wall

                               Riviera Maison klokken jeg fikk til bursdagen er komt opp på veggen *smil*
                                                               Jeg ønsket meg den til kjøkkenet.
                                          Men da jeg pakket den opp såg jeg at den faktisk måtte henge i stuen.


                                                                               Er den ikke fin?
 

Så får vi se hvilken klokke som dukker opp på kjøkkenet.
Hihi...jeg er ganske dårlig på tidsberegning og syns det er veeeeeldig greit med store klokker *fnis*

Ha en fin blåsbortdag!
Vi holder oss innendørs ;-)

Klem
-Susanne-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer