Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

torsdag 14. juni 2012

Bordkort

           Bloggen Små Øyeblikk med Cams utfordrer oss til å vise frem bordkort vi har laget selv.
                         Jeg slenger meg på med bordkort laget i anledning minste banditten sin dåp.

Jeg fant en mal på nettet som jeg printet ut og brukte.
Her var det mye klipp og lim.
Men de ble veldig søte, og passet bra i en dåp.
Mange tok de også med hjem og ville ta vare på de :-)
Og DET er jo veldig kjekt!



                                                         Inspirasjon til bordkort får du HER!
                                                                                    :-)
                                                                           Ha en fin dag.
                                                                                 Klem
                                                                             -Susanne-

3 kommentarer:

  1. Det virker som det var litt jobb med disse bordkortene, men sååå kjempesøte de ble! :) Flott idè!

    SvarSlett
  2. Så utrolig søte de var! Tusen takk for at du deltar i utfordringen min :)
    Ha en fin kveld videre :)
    Klem Camilla

    SvarSlett
  3. Hei Susanne!!
    Jeg er så glad jeg fikk vite om bloggen din! Så UTROLIG fint dere har fått det!! Milde tid, for en jobb dere har gjort på noen få uker med huset... Nå har jeg bladd gjennom maaaase maaase her.. Så lekkert alt! Ser ut som et veldig flott hus dere har fått dere :) Spisestuen var utrolig flott møblert! Så gøy at du liker lexington.. Helt galet mye fint de her! :)
    Ha en så fin helg, så sees vi sikkert!
    Klem Henriette

    SvarSlett

Koselige kommentarer