Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

torsdag 28. juni 2012

Sofabord

Etter mye om og men,
frem og tilbake,
 for og imot,
ble vi til slutt enig om bord!

Det ble et Hemnes bord fra Ikea.
:-)

Det er lyst og fint.
Enkelt.
Og...fin pris.

Jeg ville aller helst ha dette fra Riviera Maison
Men...vi har en liten banditt som til tider gjør litt ugang.
Hihi!
Ikke med vilje selvsagt.
 ALT med sjarm!
Han er bare så innmari nyskjerrig.
"Hva skjer hvis jeg gjør sånn mon tro?"

Og bilene skal helst kjøre på alle møblene.

Ikea bordet har allerede fått sitt første hakk.
Vi valgte altså rett ;-)

"Ønskebordet" kan heller få plass i stuen vår om et par år ;-)
Hvis det fremdeles er "ønskebordet" da.
Det kommer stadig noe nytt.
*smil*

Serveringsbretet passer kjempfint til å ha blader i under bordet :-)

Det er nå erklært putekrise i sofaen.
Jakten på nye er igang.
Men kjenner jeg begynner å bli klar for høstkolleksjonene.
("what?")
Kanskje jeg venter litt???

Ha en herlig dag!
Klem
-Susanne-










1 kommentar:

  1. Så utrolig flott stue du har!! er selv på sofajakt og som deg så har jeg også en liten ramp her i huset hehe så får vell velge litt sofa deretter hehe Ha en fin kveld=)

    SvarSlett

Koselige kommentarer