Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

fredag 8. juni 2012

Utfordring!

   Bloggen Hege in France har en liten utfordring på gang som er kalt "from above".
  Jeg har aldri før vært med på noen utfordring her på bloggen, og syns det var en ganske spennende tittel.
I søken på et "from above" bilde ble jeg litt revet med. Tror det meste i huset nå har blitt fotografert fra den vinkelen.
Men...det enkle er ofte det beste. Vasen sto jo allerede på bordet. Eneste ekstra er blåbærene jeg gikk og gumlet på som har vært så heldig å komme med ;-)

                                                                  Her er altså mitt bidrag:
                                From Above
Her er Magnor glassvasen jeg fikk til bursdagen fotografert, ja, ovenfra.
Oppi ligger en ganske stor blomst fra hagen.
Vasen står på et brett fra Princess, på bordet i stuen, som er pyntet med sommerlige skjell :-)
Disse ser du altså gjennom vasen.


Blåbærene gikk jeg som nevnt og gumlet på da jeg fotograferte.
 De er nå godt plassert i magen min ;-)
Tihi!

Her ser du alle som har deltatt.

                                                                 En nydelig dag til deg :-)
                                                                               Klem
                                                                             -Susanne-

1 kommentar:

  1. Fint bidrag! Takk for at du ble med!
    ha en fin helg! klem Hege

    SvarSlett

Koselige kommentarer