Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

tirsdag 5. juni 2012

Vingle-petter!

                                                Noen ganger er det i grunnen greit å være litt vingle-petter.
                                                                         Ihvertfall for lommeboka!
                                                                                           *fnis*

Jeg var nemlig en tur på Home&Cottage idag.
Ååååå så mye fint.

Og eneste jeg kom hjem med var...
Jepp.. skinnetui til mobilen, og en kulepenn.

Eneste jeg klarte å bestemme meg for.
Flinke meg ;-)
Eller???
Hihi.

Jeg er forresten begynt på 'prosjekt inngangsparti' nå :-)
Får kun malt når minien sover, så tror det kan ta sin tid.
Men det blir knallbra ;-)

Klem
-Susanne-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer