Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

fredag 6. juli 2012

Min kjære recliner :-)

Denne stolen kjøpte vi da minste banditten skulle komme til verden.

Vi (les:jeg) var utelukkende på jakt etter en skikkelig go'stol.
En som var god å sitte i.
Som kunne gynge.
Som kunne snurre.
Som man kunne slå bakover.

Så fin er den ikke.
Men den er GOD.
Skikkelig god.

En perfekt ammestol.

Etterhvert som lille banditten vokste, ble den brukt mer og mer.
Lille banditten ble en ganske så stor banditt.
Han nesten triplet vekten sin de første tre mnd.
Og veide nesten 9,5kg da han var 3,5mnd!!!

Hihi!

De var helt fasinert på helsestasjonen.
De mente jeg produserte kremfløte!

På treningen (les:sats) bare lo de.

De mente det såg helt feil ut,
når jeg på mine 161cm og 50 (kremt..ok 51 da) kg,
kom drassende på en slik gigababy!
Haha!
:-)

Med tung baby fulgte senebetennelse i både skulder og håndledd.
DA var denne stolen gull.

Nå er det moro å se tilbake.
Alle bildene.
Alle minnene.
All forandringen.

Lillegutt er blitt 21mnd,
og han har strekt seg mye.
Han er ikke lenger stor for alderen.
Og han har gått fra å være helt mørk, til å bli helt lys!

Nå er det han som sitter i stolen og gynger.
For seg selv.
Bare for moroskyld!
:-)

Ha en nydelig dag!
Solen skinner.

Klem
-Susanne-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer