Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

søndag 5. august 2012

Borte bra...

...men hjemme best!
Det er alltid godt å komme hjem etter ferie.
Selv om vi virkelg har kost oss glugg på hyttetur i en ukes tid nå.

Med et vennepar hvor han er kokk,
har vi virkelig fått smake det gode liv.

Jeg har ALDRI spist så mye god mat,
så mange dager på rad!

Hihi!
Det har jo sine fordeler og ulemper.
Brutalt å komme hjem til eget kjøkken
(ja..jeg er en fiasko i matlaging),
men også godt å slippe å forspise seg hver dag.
*smile*

Denne klokken har jeg gått og siklet på i hele ferien.
Sååååå lekker.
Men jeg syns den var altfor dyr!!!

Tror du ikke min kjære overrasket meg da vi kom hjem?
Han hadde kjøpt den og gjemt den i bilen!
*dån*
Heldige meg som har verdens snilleste mann!
I love you!

Ha en fin kveld!
Klem
-Susanne-

3 kommentarer:

  1. LOVE.. da jeg så klokken tenkte jeg hele tiden håper hun sier hvor den er fra:)))

    JEG vil ha slik, rålekker.. hva er pris?? =))

    Klem

    SvarSlett
  2. Å, såååååå nydelig klokke ღ
    snille mannen din som kjøpte
    den til deg ღ Ha en fiiiiin
    uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  3. ... kan jeg spørre
    hvor han har kjøpt
    den?

    Mette :)

    SvarSlett

Koselige kommentarer