Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

lørdag 8. september 2012

Spisestuen er komplett.

Vel...det var ihvertfall det min kjære trodde da han gikk på jobb i dag tidlig.
 
Men når far er på jobb en lørdag,
da har mor goood tid,
til å stulle og stelle,
og lage nye planer.
*blunke*
 
Jeg har vært svak for dette skapet LENGE,
og fryder meg over at det endelig er i hus.
*smile*
 
Da er det ekstra viktig at det kommer til sin rett.
Det betyr:
Ut med barskapet...det kan stå på kontoret.
Da må kommoden på kontoret ut i gangen,
slik at kommoden som allerede står i gangen,
kan få plass i spisestuen,
sammen med lampen som står på kontoret.
Hihi!
Hører far jubler allerede.
 
Speilet vi hadde tenkt å henge i spisestuen,
har jeg forøvrig funnet ny plass til.
Så vi må vsst ha et nytt et.
*fnis*
 
Og DA,
da er spisestuen komplett.
*smile stort*
 
Ha en fantastisk lørdag.
Her blir det hvitvinsmarinert scampi til middag.
NAM!
 
Klem
-Susanne-
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Hehehe. Hørtes litt velkjent ut.. Mye som må flyttes når man først begynner..

    Men det skapet var nyydelig! :D

    SvarSlett
  2. Ja det var et fantastisk flott skap !
    Og så passet det jo perfekt inn hos deg :-)
    Kjenner igjen det å legge litt planer i huset når mannen er på jobb hehe.
    god helg ! klem

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    He he.., sånn kan det gå ;))
    Nydelig skap i din lekre spisestue!
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en glad ny uke.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  4. LIIIKER:. Kjempefint.. Og som jeg gleder meg til å få mitt spisebord og skap:))
    Bare 1-2 mnd igjen.. Men kan du sende meg din adr?? =)

    SvarSlett

Koselige kommentarer