Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

lørdag 20. oktober 2012

Speil speil på veggen der...

Vi har hatt et speil stående siden vi flyttet inn.
Husker egentlig ikke helt hvor vi i utgangspunktet hadde tenkt å henge det.
Det har stått litt rundtom,
og ikke helt passet inn.
Det var kremfarget med litt gullstøv på.
Veldig shabby chic kanskje.
 
Ooobs!
Smuler på bordet.
*hihi*
 
Vel,
jeg har nå malt det i helt lys grå.
Fargen Morgendis fra Jotun.
Det passet da mye mer inn i fargeskalaen som er i huset.
 
Likevel så blir det bare hengende midlertidig.
Planen er å ha et litt mer stilrent speil.
Haha... dessuten så henger det altfor lavt.
 
Å henge det opp var visst et lite prosjekt i seg selv,
og det kom en del gloser underveis.
Jeg har derfor valgt å ikke påpeke akkurat det.
*fnis*
 
Enn så lenge så passer det jo veldig godt sammen med stolene.
Så kan vi heller røffe det opp etterhvert.
 
Riktig god helg.
Klem
-Susanne-

 
 
 

5 kommentarer:

  1. Så arti at du ville bli med på min give away. Kjempefin blogg du har. Legger meg til som følger og gleder meg til å lese mer. Ha en fin kveld.
    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  2. Veldig lekkert kjøkken du har altså :)
    Å den sengebåten, var bare HELT rå, så gjennomført og kult,
    kan tro lille banditten er fornøyd :)

    fortsatt god helg til deg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Lekker spiseplass, elsker stilen din:)

    SvarSlett
  4. Så herlig! :D ALT! :D Speilet var kjempefin, de lekreste lampene og det så deilig ut å sitte til bords hos deg, både på benken og stolene :)
    Ønsker deg en finfin kveld :)

    SvarSlett

Koselige kommentarer