Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

fredag 23. november 2012

Oliventreet...

 
hadde nesten sett sine siste dager.
Helt vissent.
 
Du vet...
mine "grønne" fingre klarer ikke
å holde liv i et oliventre engang!
 
Det har fått ny plass ved terrassedøren,
slik at det får mer dagslys.
Jaggu har det ikke dukket opp en liten spire.
Kanskje er det håp likevel?
 
En runde med saksen må nok til,
og stusse det litt.
 
Har du noen gode tips
når det gjelder oliventrær?
 
Ha en flott fredag.
Jeg er sååå glad det er helg!
:o)
Klem
-Susanne-
 

2 kommentarer:

  1. Mine dør alltid og, som oftes i januar.. Jeg fikk et tips på boligmessen.. Jeg måtte ta det inn på soverommet, der var det ikke for kaldt, varmt og lyset kom inn =))

    SvarSlett
  2. Åååå, det er ikke bare deg! Jeg setter det på hobbyrommet mitt ved et vindu om vinteren... Der er det kaldt og så mye lys man kan få på vinteren ;-) det hjelper litt! Det mister alle bladene, men så kommer det nye på våren :-)

    SvarSlett

Koselige kommentarer