Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

fredag 30. november 2012

Winter Wonderland

I dag kom plutselig snøen til Bergen by.
Og det var ikke helt små mengder.

Glad jeg har fri i dag,
og kan kose meg med bollebaking,
og litt julepynting.
 
Men,
jeg måtte ut en tur.
Hadde selvfølgelig glemt å kjøpe bakepapir.
"Nytt" hus betyr også nye og uvante bakker.
Alltid spennende å se hvordan det er på glatten.
Kjenner jeg savner 4-hjulstrekk,
men i dag gikk det fint.
:o)
Hihi!
Neida, jeg er ikke den værste konekjøreren altså.
*blunke*
 
Riktig god helg!
Klem
-Susanne-
 
 

2 kommentarer:

  1. Å, så fint og koselig du lager det!
    Jeg må alltid innom bloggen din og se:)))
    Er det en papirstjerne du har?
    Likte så godt at den er hvit (om dagen) uten lys og varm i fargen med lys.
    Hvor har du kjøpt den?
    Klem fra Randi

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei!
      Takk for fine ord :o)
      Så kjekt at du tar deg tid til å titte innom her av og til :o)
      Julestjernen er fra Ikea, 69kr hvis jeg kke husker helt feil, og den er i papir ja.
      Jeg liker den kjempegodt!
      Riktig god første avdventshelg ;o)
      Klem Susanne

      Slett

Koselige kommentarer