Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

lørdag 29. desember 2012

Kjøkken - før og etter

Jeg har lenge lovet å vise noen bilder fra kjøkkenet vårt. 
Vi hadde jo en bitteliten make-over tidligere i høst.
 
Dette var en make-over av den billige sorten. 
Dette fordi kjøkkenet skal byttes ut!
Men det blir ikke før om noen år.
Jeg hadde (og har fremdeles) kjempelyst til å male det.
Hvitt eller lys grå.
Der har min kjære satt foten ned.
Men... 
 
Vi har byttet benkeplate.
Her la vi lysegrå granittfliser.
På vårt kjøkken ble det faktisk billigere enn den billgste benkeplaten på Ikea.
Og det ble myyye finere.
Jeg var en smule skeptisk til fliser på benken,
men nå er jeg bare superfornøyd.
:o) 
 
Så har vi lagt metrofliser over benkeplaten.
Dette gav et mye lysere og absolutt mer moderne uttrykk.
Håndtakene har vi også byttet ut.
I like!
 
Hjørnet på kjøkkenet benytter vi nå som spiseplass.

Her har vi snikret en benk,
og det fungerer ypperlig.

Her er et før bilde.
Det var slik det såg ut i boligannonsen.
Som du ser har vi byttet parketten...det var det aller første vi gjorde da vi overtok huset.
Røsket den ut...i alle rom.
Vi har også skrudd av bordet som står her (det var blitt skikkelig stygt),
og kuttet et utstikk på benkeplaten som bare var i veien.
 
Overhodet ikke noe krisekjøkken dette her.
Koselig atmosfære.
Men det er absolutt ikke vår stil.
Selv om jeg er fornøyd med mini-oppussingen,
så gleder jeg meg veldig til det blir nytt!
*blunke*
 
Fortsatt fin julefeiring.
Her er det jobbings.
:o)
 
Klem
-Susanne-




2 kommentarer:

  1. Små forandringer gjør alltid godt:)) Synes det var veldig koselig på kjøkkenet deres!!

    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg
    Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår
    KLem Tonje

    SvarSlett
  2. Veldig fint.:))

    ha en fin feiring.:))

    SvarSlett

Koselige kommentarer