Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

mandag 10. desember 2012

Tilbake i gangen

 
 Gangen er et område i huset jeg liksom grøsser litt av.
 
Her trengs det virkelig nye møbler.
 
Og en stor kiste må flyttes vekk.
Hihi!
Skulle absolutt hatt en hytte vi kunne plassert den på.
Er litt sånn med store kister.
Arvegods som man absolutt må beholde,
men hvor plasserer man det?
Passer ikke inn noe sted i huset,
og tar stoooor plass.
Med bare to små vinduer og lite dagslys,
er det dessverre litt vanskelig å ta bilder her.
Enn så lenge så er jeg veldig fornøyd med disse nye eskene.
Både dekorative og praktisk.
I like!
;o)
 
Ha en flott tirsdag!
:o)
Klem
-Susanne-
 

1 kommentar:

  1. Skjønner akkurat hva du mener. Mannen min skal absolutt ta vare på en kiste som han har arvet fra farfaren sin, og den passet ikke inn der vi bodde tidligere. MEN der vi bor nå passer den perfekt, og jeg er så glad for at jeg ikke maste på ham om å hive den nå i ettertid ;-)

    SvarSlett

Koselige kommentarer