Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

fredag 11. januar 2013

Favoritt lampe

Jeg forelsket meg heeelt i denne lampen 
fra Chrisiania Belysning da vi var på julegaveshopping.

                                           
Mamma og pappa fikk en slik,
og jeg klarte jo ikke å slutte å snakke om den.
Så fin!
:o)

                                         
  Så...
min kjære bestilte likså godt en til meg også,
og overrasket meg på julaften!
*snille mannen*!
:o)

Med ny lampe og gavekort til ny sofa på Ikea,
følte jeg meg rimelig bortskjemt.
*rødme*
;o)
Hva var din favorittpresang?

Ha en fantastisk helg!

Klem
-Susanne-



4 kommentarer:

  1. Min favoritt var gavekortet jeg fikk av barna mine på ølen møbler og en svart og hvit pute jeg fikk... :) gøy! :) jeg kjøpte en svart tolix til sønnen min for gavekortet. Veeeldig interiør bevisst type. Hehe...
    Fin lampe :) kul... Selv om den er sånn Finslig... Haha... Fin forklaring...
    Klems diana.

    SvarSlett
  2. Tøff lampe:-):-) Skjønner du falt for den! Jeg fikk bare ting jeg ønsket meg, blanding av penger, treningsutstyr, velvære, bøker og stæsj. Den gaven som gjorde størst inntrykk, var nok en nisse for å henge på juletreet. Snekker Andersen look a like. Av den grunn at noen rett og slett er så sprek at de tør kjøpe en såpass spesiell ting til meg:-) Ønsker deg ei fin helg:-)

    SvarSlett
  3. Utrolig kul lampe. Min favorittjulegave var en sølv globus (som kommer i et innlegg snart). Det beste med gaven, var at han hadde lagt merke til at jeg likte globusen, uten at jeg hadde skrevet det på ei ønskeliste. Han hadde på eget initiativ funnet den. Herlig. De er fine disse mennene noen ganger :)

    Håper du får ei nydelig uke! Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  4. Å ja...den var kjempefin!!!
    PS: Dere har fått det veldig fint!

    SvarSlett

Koselige kommentarer