Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

torsdag 24. januar 2013

Innsiden...

...av barskapet i spisestuen er blitt hvitt.
Neste steg er utsiden.

Hvis det først må nå stå her,
så blir det ihvertfall hvitt.
Hihi!
Ja... jeg har veldig lyst å flytte det.
Helst inn på kontoret.
Men det veier sånn ca ett tonn!
Jeg klarer det ikke selv med andre ord,
og min kjære stritter fullstendig i mot.
Når han attpåtil går med på å male det, så må jeg nok se det slaget tapt.
For denne gang i hvert fall.
*knis*

Det blir lysere i kroken,
og det er det viktigste.
Før det ble hvitt, 
kunne man ikke se hva som var i det skikkelig.
Og med så mange fine glass så var jo det veldig synd.

Ha en herlig dag!
Klem
-Susanne-


4 kommentarer:

  1. OJ! så flott det ble... :) kommer til å bli knallflott når det blir hvitt utenpå og... :) flink du er! :) det høye vitrineskapet... NYDELIGT!! er tak lampen fra perfect home??

    Klems Diana.

    SvarSlett
  2. VELDIG fornøyd med karlstad sofaen min... hvit å fin... :) heilt flott å sitte i og god å ligge i.. så vi er fornøyde... og beste.... den kan vaskes OFTE... ler... :) hipp hurra for hvit sofa.... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  3. Hei. Fikk du noen gang malt hele dette barskapet ditt hvitt? Og har du isåfall et bilde av det? Jeg har selv et sånnt barskap som samboeren min ønsker å male hvitt, men jeg er litt skeptisk, men samtidig veldig nysjerrig på om det kan bli fint.

    SvarSlett

Koselige kommentarer