Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

onsdag 9. januar 2013

Problemer med bloggen!

Etter myyyye frustrasjon
 over at jeg plutselig ikke klarer å laste opp nye bilder til bloggen,
har jeg endelig fått lastet opp noen.
Men det ble med de.
Nå tuller det seg igjen.
FRUSTRASJOOOON!

Har byttet nettleser, og da fikk jeg ihvertfall lastet opp disse to.
Begynner med de
og håper ting ordner seg snart.
Har du tips
skrik ut!
*blunke*



Julepynten er (selvfølgelig) pakket bort nå,
selv om vi ikke akkurat var av de tidligste. 
Siden vi er så sent ute med å få opp juletreet og slikt,
er det kjekt å ha det stående en stund.
Deilig å få alt vekk, men kjenner jeg savner lysene fra adventsstakene.
:o)

Ny sofa er kjøpt,
så nå går vi (les: jeg) og tripper av utålmodighet.
Den skal etter planen bli levert i slutten av januar,
og jeg er utroooolig spent.

Det ble nemlig en hvit Karlstad fra Ikea.
Da vi kom og skulle bestille den sto den utstilt i den grelleste grønnfargen.
Og Ektorp sto så fin med lysegrått trekk.
Men...den har vi ikke plass til. 
Vi må ha en hjørnesofa der ene delen er lenger enn den andre.
Ektorpen er helt firkantet.
Kjenner jeg gleder meg veldig til å få lys sofa i stuen.
*smiler*

Takk for at du titter innom.

Ha en herlig dag!
Klem
-Susanne-




2 kommentarer:

  1. Er noe galt m explorer, så skal funke fint visst du bruker firefox. Eneste som hjalp her... Irriterende når ting ikke funker... Dette skjedde meg i forrige uke. Klemz.

    SvarSlett
  2. Hei Susanne!
    Jeg også har manglet bildeknappen til å laste opp bilder med... Men jeg byttet nettleser til Safari, da funket det på min blogg. Utrolig irriterende når datating ikke virker! Jeg kan ingenting om det, og blir like glad hver gang det bare ordner seg av seg selv... ;)
    Lykke til!
    Vi snakkes!
    Klem Henriette

    SvarSlett

Koselige kommentarer