Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

onsdag 27. februar 2013

Bad

Jeg må altså ærlig innrømme at jeg er innmari spent på hvordan badet vårt blir.
Jeg fant et bad fra Fossbad som jeg forelsket meg helt i.
Men prisen var ikke helt forenlig med lommeboken vår,
og vi fant da ut at Kvik var et bra alternativ.
:o) 
Det er faktisk min kjære som har plukket ut frontene.
Her blir det litt gi og ta.
Jeg ville gjerne ha det litt enkelt,
mens han liker det litt profilert.
Vi har etter mye om og men endt opp med frontene som er på bildet.
Men uten dekorlistene.
Og det blir kun to skuffer på 120cm.
Og med mørk grå matt vask.
Kjenner jeg er litt småskeptisk til vasken.
Men tror det blir bra siden det blir grå skifer på gulv og hvite fliser på vegg.
We'll see.
Nå er det ihvertfall bestilt og på vei.
Og..
det blir fantastisk deilig med helt nytt bad,
UTEN lekasteiner i dusjen,
som er et mareritt å holde rent!
*blunke*
 
Ha en fantastisk kveld!
Klem
-Susanne-
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Åhhh så spennende, bad er j såå gøy :)
    Masse lykke til :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  2. HALLO SUSANNE
    SPENNENDE BILR GØY Å SE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Dette tror jeg kommer til å bli meget bra....... det nye badet blir vel hovedbadet ?

    SvarSlett
  4. Veldig spent på resultatet :) grå matt vask? Aaaldri sett før.... Kult :) klems Diana.... Som har god tro på prosjektet ditt :) du er kjempe flink :) klems Diana

    SvarSlett

Koselige kommentarer