Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

lørdag 2. februar 2013

SOFA

ENDELIG er sofaen montert og på plass.
*smile*
 
Jeg er kjempefornøyd!!!
LOVE IT!
:o)

Jeg ser jo at den må støvsuges en tanke oftere enn forrige sofa.
Men det gjør ikke noe.
 
Jippi yeay!
Så mye lysere det ble i stuen.
 
I dag har jeg fri lørdag.
Tro det eller ei...men jeg var faktisk oppe kl 06:30 i dag.
Før lille banditten!!!
Og fikk unna masse husarbeid i ro og mak.
Tror ikke det blir en vane..
men å så godt å få det gjort.
Nå skal vi ut og se på baderomsmøbler.
Spennende!
*smile*
 
Ha en kjempefin helg!
Så hyggelig at du titter innom.
:o)
 
Klem
-Susanne-
 
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅH!!!! sååå lyst og fint det ble.... knallflott... :) tenker du er gooodt fornøyd nå ja :)

    elsker svart/hvitt/grått...

    Klems Diana.

    SvarSlett
  2. Så fantastisk fin!!! ;D Passet perfekt....sitter og skriver "tenker du er rimelig fornøyd ja" og så ser jeg at Diana over her har skrevet akkurat det samme. hihi....

    Ha en flotters helg videre :)))

    SvarSlett
  3. HEI SUSSANNE:)
    SÅ KOSELIG BLOGG DU HAR
    DEG VILL JEG GJERNE FØLLE VIDERE
    KNALLFINE SOFA !
    FIN SØNDAG TIL DEG
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett

Koselige kommentarer