Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

søndag 17. februar 2013

YES!

Listene begynner endelig å komme på plass i den andre delen av huset.
Og det har tatt sin tid.
Dørene ble fort byttet ut,
men
å liste er noe av det kjedelgste min kjære vet!
*ler*
 
Nå mangler det bare å fuge flisene vi la i høst.
Ja... i høst faktisk.
To trappetrinn måtte skjæres til,
og det ble liksom aldri gjort.
Drittværet kom,
og så kom julen.
Nå står min kjære og tripper,
han har så lyst å knuse ned hovedbadet.
Det har virkelig jeg også lyst til...
men først MÅ listene i gangen og fugene bli ferdig.
Fruen har satt ned foten.
*knis*
 
Gleder meg til denne delen av huset også kan føles ferdig.
DA blir det nytt hovedBAD!!!
*glede*
Kommer gjerne litt baderomsoppdateringer her da etterhvert.
;o)
 
Ha en flott søndag kjære du!
Klem
-Susanne-
 
 
 

2 kommentarer:

  1. flotte lister... haha... sant d, sånt kan ta stygglang tid... ler...

    Klems Diana.

    SvarSlett
  2. Lekkert, hvor bred er de?? Skal ha nye her også.. På gulv håper jeg at jeg fåt 15 cm da vi har det sååå høyt under tak =)

    SvarSlett

Koselige kommentarer