Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

onsdag 20. mars 2013

Skal...skal ikke???

Neida..
jeg skal ikke vise at både puter og tepper byttes rundt ganske ofte her i huset.
 
Men.. jeg lurer på å male stuen.
Kjenner jeg er klar for noe litt lysere nå.

Og kanskje får jeg tid i Påsken???

Men...
hvilken farge???
Helt hvit?
Lys grå?
Klarer ikke helt å bli enig med meg selv.
Heller mest mot lys grå.
Tror jeg.
Eller forresten..
hvit!
Hvite vegger er jo veldig praktisk.
Men å så mange "hvite" farger å velge i!!!
Noen ganger så er jeg en skikkelig vingle-petter!
 
Hva tror du?
Kom gjerne med tips!
*blunke*
Det kan vel kanskje nevnes at vi planlegger å kjøpe et lysegrått trekk til Karlstadsofaen.
Må ha noe å bytte med når det hvite er til vask.
Som jeg ser blir rimelig ofte her i huset.
*knis*
 
Ha en fin lillelørdag!
Klem
-Susanne-
 

2 kommentarer:

  1. Så fin stue =)
    Synes denne fargen du har var lekker jeg. Jeg har også lyst til å male her står det mellom klakgrå og sand =)

    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Synes fargen du har nå er utrolig fin, men skjønner at av og til er det greit med litt fornying, kalk grå er en meget flott farge da ;), lykke til uansett hvilken farge det måtte bli! :)

    SvarSlett

Koselige kommentarer