Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

søndag 17. mars 2013

YIKES!!!

Da er vi i gang!
Full renovering av hoved badet!
 
Slik så det altså ut lørdags morgen.

Lille banditten var helt i sjokk.
Hihi!
Han fikk nemlig se på når far i huset slo ned lekaveggen med slegge.


Her ligger altså den!
 
Herlig tapet dukket opp bak panelveggen.
 
Bare sånn for ordens skyld...
slik såg badet ut før vi begynte.
Det vil si..nesten ihvertfall.
Jeg fant ikke bildene jeg tok for en stund siden, og måtte ty til det som var i prospektet.
Men...
You get the picture.
Jeg liker faktisk innredningen på badet.
Men flisene..!!!!!
Og lekaveggen er et kapittel for seg selv.
Du kan jo tenke deg hvor mye drit som havner i alle de små gropene inni dusjen.
Blir liksom aldri rent,
selv om jeg står og skrubber med tannkost.
 
Det tar nok noen uker før nye badet blir ferdig.
Men å hvor det blir verdt ventetiden.
*smile*
 
Ha en herlig søndag!
Klem
-Susanne-

5 kommentarer:

  1. Oioioioi.. Dette blir spennende =)) gleder meg til og se ferdig resultat.. ja leca!!! hmmm aldri sett det på et bad og iallefall ikke ved dusjen =))

    SvarSlett
  2. Spennende!! Hehe, kan tro det var litt av ett syn for gutten når slegga ble brukt ;)
    Høres jo serdeles upraktisk ut med leca i dusjen ja!
    Ha en fin søndag!
    Klem

    SvarSlett
  3. TROR det vil bli STOR forskjell.... kjempe spennede å se hva flinke du kommer med :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  4. Spennende med renovering og oppussing, kjenner at jeg er mer enn moden for å gjøre noe med badet her, men ting må vente litt. Noen skal gjøre jobben og noen skal betale den...hehe. Men så herlig med tips og ideer.

    SvarSlett

Koselige kommentarer