Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

søndag 7. april 2013

I dag...

..har vi fått vasken opp.

Og etter jeg hadde tatt bilder,
så kom armaturet på.
Uten vann enda vel å merke.

Jeg er kjempefornøyd!!!
Det blir et lyst, grått og herlig bad.
Ny hvit dør til badet er også på plass.
Nå mangler det bare lister rundt den.
Om tre små uker kan vi ta varmekablene på.
Men tror ikke vi klarer å vente helt til da med å bruke badet.

Helgens gladnyhet!
Jeg er blitt medlem av NIB.
Tenk at de har valgt å legge til min bittelitte blogg!
Det er ganske stas!
Du finner meg under kategorien trend.
*smilestort*

Ha en fortsatt fin søndag!
Klem
-Susanne-

4 kommentarer:

  1. Ser ut som det kommer til å bli skikkelig lekkert!
    Blir spennende å se ferdig resultat!!
    Ønsker deg en NydeligFlott søndag!
    Klem fra julie :-)

    SvarSlett
  2. Hm...drømmer om et sånt bad! Med fliser, lyse vegger og godt lys!
    Her ser ut til å bli skikkelig fint:)
    flott blogg, legger meg til som følger!
    fin søndagskveld til deg!
    klem nina

    SvarSlett
  3. Hei!
    Likte de røffe gulv-flisene!
    Kjenner til det med at oppussing fort kan bli et evighets-prosjekt (holder på med et slikt evighetsprosjekt selv),
    men da er det så herlig å se at det går framover!
    Lykke til videre!

    Hilsen Marte.

    SvarSlett
  4. gratulerer med medlemskap! :)

    Og jeg bare elsker den vasken... kjempe fint!!!!! detta kommer til å bli kjempe fint!!!

    Klems Diana.

    SvarSlett

Koselige kommentarer