Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

tirsdag 18. juni 2013

Kjøkkenkroken..

..har fått et nytt bilde.

Det har tidligere hengt på badet.

Men her passer det jo fint :-)
 
Håper vi får bygget en skikkelig benk nå i sommer.
Den som står her nå var en skikkelig nødløsning til et bursdagsselskap,
og som bare har blitt stående.
Fungerer utmerket altså,
men ser ikke så innmari bra ut.
Tenker vi kan lage en benk her som passer litt mer til kjøkkenet,
og med praktisk oppbevaring i.
Høres ut som en plan.
:-)
 
Ha en fortsatt herlig fin uke.
Vi er midtveis til helg!
;o)
 
Klem
-Susanne-
 
 

3 kommentarer:

  1. Liker interiøret ditt!
    Og bildet er knall ;)

    Planen høres bra ut, gå for det!
    Ha en finfin dag!

    Klemmer fra Maren

    SvarSlett
  2. Hei! For en flott blogg, og for et vakkert hjem!
    Jeg elsker stilen din, og bildet var kjempefint :)

    Kan jeg spørre hva fargen på gutte- og jenterommet heter? Det er akkurat slik farge jeg har lett etter til jenterommet til 4-åringen min! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Tusen takk for så utrolig hyggelig kommentar ;o)
      Beklager sent svar. Jeg måtte brøyte meg vei i boden for å finne malingspannet til barnerommene ;o)
      Fargekoden er S0520-R80B.
      Er kjempefornøyd med denne fargen. Den er skikkelig klar og fin :o)
      Klem Susanne

      Slett

Koselige kommentarer