Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

torsdag 18. juli 2013

DIY sofabord



Jeg bare
E.L.S.K.E.R
det nye bordet
i stuen.

Bygget av min kjæreste
handyman
*smile*


Har lenge hatt lyst på et sofabord med kryss i.
Men har liksom ikke helt funnet et som matcher hverken
lommeboken,
eller de små ugangskråkene vi har i hus.


Nå fikk vi oss et som ser fint ut,
 som vi ikke trenger å være så redd for,
og
til en billig penge.

Vinn*vinn*vinn!
*smilerstort*

Ha en herlig dag!
Klem
-Susanne-



14 kommentarer:

  1. wow!! sååå fint det var! er det virkelig hjemmelaget? ser ikke sånn ut, veldig proft og superfint !! så kjekt med ting man lager selv,,,,eller som mannen lager da .-)
    FLINK !!!
    god helg !

    SvarSlett
  2. Super lekkert:-) det passet jo perfekt inn hos dere:-) dette bildet skal jeg vise til min kjære, fikk veldig lyst på noe lignende.

    SvarSlett
  3. Utrolig fint bord!! Tror han kunne gjort det stort som møbelsnekker ;) *fnis

    SvarSlett
  4. Nydelig bord Susanne! Lekkert og praktisk.

    SvarSlett
  5. Wow!!
    Det var lekkert!
    Så fint med en skikkelig handy kjæreste!

    Fin tirsdagskveld fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  6. Lekkert bord! Flink handyman du har i hus :o)))
    Fin kveld ti dere ;o)

    Klemmmer Elisabeth

    SvarSlett
  7. Likte også bordet ditt, veldig fint!! :) Jeg sier selv jeg har en handymann, men han hadde ikke fått til dette ;) hihi. Nå blir vel mannen din fornøyd :D
    Ha en finfin dag videre:)

    SvarSlett
  8. Så lekkert det ble. Flink handy-mann du har.
    Ønsker deg en fin helg.
    :) Susanne

    SvarSlett
  9. Nydelig sofabord:) da er han virkelig flink. ...fin blogg du har. Gøy å følge deg. Ha ein fin lødag:)jeg skal på jobb....selge masse møbler...fnis;)
    Klem Ann Elin

    SvarSlett
  10. Wow,det var virkelig fint!,
    Da er mannen din er skikkelig handymann:))
    Flotte blogg du har her,legg meg til som følgjer.
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  11. Det var jo superfint! Og litt høyt - det er ikke lett å finne i noen butikk for tida. Så flink mann du har :)

    Nyt august-helga!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  12. Skikkelig fint ble det! Kjekt med en handyman :)

    Tusen takk for superfine ord inne hos meg også! Kjempekjekt å høre at du likte soverommet!

    -Amalie

    SvarSlett
  13. Det var en steike fint bord, hadde aldri gjettet at det var home made :) knallfint!

    SvarSlett
  14. Jeg må bare spørre,lager han på bestilling?herre min så flott. :)

    SvarSlett

Koselige kommentarer