Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

tirsdag 2. juli 2013

Jeg klør...

i fingrene etter å male stuen.
Så altfor klar for en litt lysere farge.
 
Men jeg har enda ikke klart å bestemme meg for om vi skal male helt hvitt,
eller lysgrå.
Ene dagen er jeg for hvitt,
og andre daen er jeg for lysgrå.
Min kjære blir helt tullete.
*knis*
 
Først skal ihvertfall peisen opp,
så får vi se hvilken farge vi ender opp med på muren,
og hva som passer best til.
Det dumme med helt hvitt,
er at jeg føler listene og vinduene liksom forsvinner litt.
 
Hva tror du?
Hvilken farge har du i stuen din?
 
HA EN FLOTT ONSDAG!
Klem
-Susanne-
 
 

3 kommentarer:

  1. Vi har bomull, godt fornøyd med den... :)
    Så har vi en kalkgrå vegg....
    er d marrakesh du har nå??

    Klems Diana.

    SvarSlett
  2. For en koselig blogg du har :) Legger meg til som følger!

    Syns fargen på veggene deres var veldig fin, jeg, men skjønner jo behov for forandring...
    Vi har hvite vegger og en i kalkgrå vi også, godt fornøyd med det :)

    Ha en flott julifredag!
    - Ingrid

    SvarSlett
  3. Jeg synes du skal ha den du har! Men jeg skjønner at du vil ha forandring,
    sunt det.
    Vi har skandinavisk lys på stue, kjøkken og gang. Synes den er litt for gul,
    men har ikke gjort noe med det.
    Jeg drømmer om en lignende farge som hos deg, eller imot grå.

    Du har rett i det med lister. Løsningen kan være å skille godt med glansgrad.
    For eksempel nesten matt på vegger.

    Ha en finfin helg!
    Klemmer fra Maren

    SvarSlett

Koselige kommentarer