Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

tirsdag 27. august 2013

Et lite bad.

Jeg har for tiden delvis flyttet inn på vårt lille bad.
 
Kanskje litt ulogisk siden magen strutter
og jeg strengt tatt ikke er så liten lenger.
*knis*
 
Men det er så greit å slippe å stå med magen rett i en vask
når man skal sminke seg om morgenen.
*smiler*

Her er det dusj, toalett,
vask,
og ellers det man trenger.
 
Er SÅ glad i flisene på dette badet!
 
Jeg har virkelig sansen for Gant sine deilige håndklær.
Sååå myke.
Og de holder seg vask etter vask.
De havner nok høyt oppe på julens ønskeliste.
En stund til enda.
...Heldigvis.
 
 
Ha en forrykende flott tirsdag!
Klem
-Susanne-
 
 PS!
Velkommen såååå masse nye følgere.
Og tusen takk for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen.
*smelt*
 

3 kommentarer:

  1. Koselig:) og enda mer koselig er det at du er gravid:) Som Jordmor smiler jeg jo hver gang jeg ser en stor mage:)
    Masse lykke til med "Banditt" nr. 3

    Annelise:)

    SvarSlett
  2. Åå, for et koselig bad : )
    Dette likte jeg!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Hei! Det var veldig flotte fliser du hadde på badet, hva heter de?

    SvarSlett

Koselige kommentarer