Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

onsdag 7. august 2013

Stuepike?

Jeg?
Oh yes!
Elsker stuen min.
:o)

Ihvertfall nå når den er nymalt,
den nye peisen er på plass,
og
min kjære har snikret det nydeligste bordet til meg!
*lykke*

I dag har jeg tilogmed fått dokumentert årets sol i Bergen!
:o)
Burde kanskje ventet med å ta bilde til solen var gått ned,
men med det tragiske sommerværet vi har hatt her på vestlandet,
så var den nærmest en nødvendighet.
*smile*
 
Nå kan høsten bare komme.
Gleder meg stort til å krype oppimellom puter og tepper,
og kose med lille tulla som melder sin ankomst om bare få uker.
 
Er du en stuepike?
 
Titt innom her,
for masse herlig stueinspo.
 
Klem
-Susanne-
 
 
 
 
 
 
 

9 kommentarer:

  1. Så fine bilder, og så koselig stue:) Elsker det bordet ditt! *misunnelig*
    Jeg er også en stuepike, hehe :)
    Lykke til i utfordringen.
    Klem fra Elise

    SvarSlett
  2. Det er så koselig hos deg, fine lette farger:)) nydelig. Stor klem fra Ann Elin:)

    SvarSlett
  3. Jeg skjønner godt at du trives i stua di! Så herlig med en handyman i tillegg!
    Lykke til og en fortsatt fin uke til deg! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  4. SÅ FLINKE MANN DU HAR
    KNALLFINT STUEBORD
    LETT Å KOSA SEG HER
    SPENNENDA DA DEN LILLE KOMMER NYT
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Nydelig stue og så flott bord =)

    SvarSlett
  6. Herlig bidrag av en utrolig lekker stue- og for et flott bord mannen din har snekret! Hurra for handy men;-)

    Masse lykke til! (Og sol i Bergen er noe av det fineste som finnes)

    Klem klem

    SvarSlett
  7. O'smelt sier jeg bare, for en flott blogg du har! Deg vil jeg følge og legger meg til her hos deg :) Ha en utsøkt dag da :))

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  8. Fine bilder fra en veldig koselig stue:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  9. Eg forstår godt at du elskar stova di, den var usedvanleg vakker!!! :D

    Lukka til i utfordringa!

    Klem!

    SvarSlett

Koselige kommentarer