Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate

søndag 20. oktober 2013

Interiørmessen

Jeg har som så mange andre vært en tur på messen i Grieghallen.
Gledet meg til den lenge.
Men...
med urolig baby var det ikke mye av messen jeg fikk med meg.
 
Betalte visst
150kr for å sitte på handicap toalettet og amme,
for så å prøve å få opp rapene som for tiden sitter så altfor godt.
Hihihi!
 
Og da vi prøvde oss på en runde var hun overhodet ikke særlig fornøyd.
Litt tidlig å forvente at hun skal dele mors interesse for interiør kanskje.
Vel... da vi tilslutt måtte løpe til toget sovnet hun som en stein.
 
Er ikke det bare typisk?
Knis!
En del av sjarmen med spedbarnstiden det da!
 ;o)
 
Fikk du med deg interiør- og bolig messen denne helgen?
 
Nyt søndagen!
Klem
-Susanne-
 
 

2 kommentarer:

  1. Høres ut som litt stress dette ja, det er når vi skal ha de søte små til å være ekstra rolige og snille, det alltid skjærer seg...hi hi. Men, du har nå fått den med deg det har ikke jeg;( Kos deg videre med den lille. Ha en fin søndag! klem fra Ann Elin:)

    SvarSlett
  2. Huff så synd at det ble sånn stress da. Neste år blir det forhåpentligvis litt bedre! ;-) Spedbarnstiden er krevende, så jeg synes du er råtøff som dro i vei på messen i det hele tatt! :-) Jeg tenkte egentlig å delta i år, men det ble ikke noe av. Ser ut som jeg gikk glipp av mye fint. Neste år blir jeg med! :-)

    SvarSlett

Koselige kommentarer